نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

تاج‌فیروز: ورزشکاران مشهدی را باید به‌گونه‌ای پرورش دهیم تا مروج فرهنگ رضوی باشند

  • کد خبر: ۲۰۰۱۲۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
تاج‌فیروز: ورزشکاران مشهدی را باید به‌گونه‌ای پرورش دهیم تا مروج فرهنگ رضوی باشند
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی و مشهد باید ورزشکاران را به گونه‌ای پرورش دهیم که وقتی در میادین بین‌المللی حاضر می‌شوند سرآمد فرهنگ رضوی و امام رضایی باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا تاج‌فیروز در دومین جشنواره «به رسم جوانمردی» که با حضور مسئولین فرهنگی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، عنوان کرد: در اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی یکی از اولویت‌های ما توسعه فرهنگ، به خصوص توسعه فرهنگ رضوی است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که هیات‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران این استان را نسبت به سایر استان‌ها متمایز کنیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی و مشهد باید ورزشکاران را به گونه‌ای پرورش دهیم که وقتی در میادین بین‌المللی حاضر می‌شوند سرآمد فرهنگ رضوی و امام رضایی باشند.

تاج‌فیروز تصریح کرد: با دوره‌هایی که برای ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی می‌گذاریم و با استفاده از ظرفیت و نیرو‌های متخصص فرهنگی در وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم این ظرفیت را در مشهد ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی سینا کلهر، معاون وزیر ورزش به مشهد سفر داشت، پیشنهاد کرد که دوره‌ها و اردو‌های مختلف ورزشی را در مشهد برگزار کنند، چرا که وقتی ورزشکاران به مشهد می‌آیند تقریبا به ۵۰ درصد اهداف خود در حوزه فرهنگی دست می‌یابند. قرار گرفتن در کنار امام رضا (ع) یک کار بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود و وزارت ورزش را به اهداف فرهنگی خود می‌رساند.

وی افزد: مشهد ظرفیت بزرگی برای برگزاری دوره‌های مختلف فرهنگی دارد. همانطور که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند، جایگاه فرهنگی در ورزش قهرمانی اگر بیشتر از ورزش نباشد، کمتر از آن هم نیست.

تاج‌فیروز بیان کرد: در حال حاضر برخی از باشگاه‌ها در مشهد مروج فرهنگ رضوی هستند و با تبدیل محل باشگاه خود به حسینیه و فاطمیه و برگزاری مراسم‌های مذهبی، سرآمد اقدامات فرهنگی در ورزش مشهد هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->